Re: [Linux] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 29 Jul 2005 - 15:30:10 EEST

> Tam şu anda Telekom'la gırtlak gırtlağa bir telefon görüşmesi yaptım ve
> akabinde bu mesaj geldi. Bir yılı aşkındır Telekom ile yaşadıklarımı yazsam
> en acıklısından roman olur. Bence Telekom satılsın da nasıl satılırsa
> satılsın. İsrail'e bile satılsa, yeridir bence. Onlarla daha iyi anlaşılır.

Hissiyatiniza katiliyorum. TT'den illah demeyen pek az adam vardir.
Ama, bu "ver kurtul" cozum degilki. Yagmurdan kacarken doluya
dusmeycegimizi ne biliyorsunuz?

Telekom sektorunu rekabete acmadan, bir yabanci tekele pazari altin
tepsi icinde sunmak ne ise yaracak?

Meseleye, uzun vadeli, kapsamli bir strateji icinde bakmak lazim.
Kimse TT mevcut haliyel aksin demiyor ki?
Tt'yi parcalamak, oaracalari satmak, altyapiyida cok ortakli
milli bir konsorsiyuma vermek cok daha anlamli.
Hic bir gelismis bati ulkesi %55 yabanci bir sirkete satmis durumda
degil. Almanya, fransa italyada kmau agirligi var, ingilterede
tamami halka acilmis durumda.

Bildirge de, Biz tam rekabet kosullari saglansin istiyoruz!
ozellesmesin demiyoruz, ozel tekel yaratilmasin diyoruz!

Ne olur, uzun vadeli ve meseleyi butunlugu icinde degerlendirin.

Saygilar
Mustafa Akgul