Re: [Linux] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Fri 29 Jul 2005 - 15:21:53 EEST

taner bey kusura bakmayin ama sizin ki pireye kizip yorgan yakmaya
benziyor.unutmayin ki telekom bu ulkenin onumuzdeki yillardan itibaren
en kritik kurumu olacak.ve siz bu kurumu yabanacilara satmaktan
bahsediyorsunuz.e bu kadar kavga edecegimize mandacilik yapalim bari,en
azindan daha temiz olur!
rica ediyorum biraz daha sakin dusunun.

selamlar
Koray Kuşat

(listeyle alakasiz bir mesaj oldugu icin liste uyelerinden ozur diliyorum)