Re: [Linux] Telekomda Yabanci Ozel Tekel istemiyoruz kampanyasi!

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Fri 29 Jul 2005 - 15:28:41 EEST

Bir yazılımcı olarak burada sözü geçen konudan dolayı rahatsızlık
duyduğumu belirtmek isterim. Hiç kuşkusuzki bir ülkenin güvenlik alt
yapısının çekirdeğinde hangi kurumların yattığını söylememe gerek yoktur
sanırım. Bunları duyduğum için gerçekten çok üzüldüm. Sizin gibi aydın
diyebileceğimiz, bu ülkenin teknik altyapısını oluşturan bireylerin
bunları bilmesi gerekirdi. İyi çalışmalar....