Re: [Linux] gimp nasil?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 15:11:16 EEST

On Thu, 7 Jul 2005 09:30:32 +0300
 Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

> olmaz tabi :)

oncelikle bilgi icin tesekkurler..

slackware 10.0'den 10.1'e gecerken wget ile paketleri indirip sonra
asagidakileri yapiyorum:
~# telinit 1
~# upgrade ./slack/slackware/a/glibc-solibs-*.tgz
~# upgrade ./slack/slackware/a/pkgtools-*.tgz
~# installpkg ./slack/slackware/a/sed-*.tgz
~# installpkg --install-new ./slack/slackware/*/*.tgz

daha sonra eski paketlerin bircogunu removepkg yapiyorum..
bazen diskte 'yer' ihtiyaci oluyor.. acaba eski Gimp lazim di da onu da mi
silmisim.. bir bakayim
hmm... evet; galiba gimp eski versiyonunu silmisim..

Sanirim benim atladigim bir konu: ustelik sizin dediginiz gibi XFree'yi
kaldirmadan xorg kuruldu..
simdiye kadar herhangi bir sorun yasamadim.. ama gimp ve gnome [nautilus]
sorun cikardi..
galiba simdi yapilacak 'ilk is' xfree paketlerini tumuyle kaldirmak..

> ldconfig -p|grep -i freetype

~# ldconfig -p | grep -i freetype >> ldconfig-freetype
        libfreetype.so.6 (libc6) => /usr/X11R6/lib/libfreetype.so.6
        libfreetype.so.6 (libc6) => /usr/lib/libfreetype.so.6
        libfreetype.so (libc6) => /usr/X11R6/lib/libfreetype.so
        libfreetype.so (libc6) => /usr/lib/libfreetype.so

ve ayrica;
> hmmm, 404: Not found

ozurler... dun becerememisim.. bugun hemen aktardim..

yardim icin tekrar tesekkurler