RE: [Linux] ati-nvidia

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 11:03:23 EEST

Bende Ati 9600pro var ve Mdk 9.2 , 10.0 , 10.1 ve debian sarge ile kullandim
. Bu dağıtımların hepsinde OpenGL desteği verebildim. Kabul ediyorum Ati
driver yüklemek zor. Ama yeni bir ekran kartı almak ise pireye kızıp yorgan
yakmak gibi bir şey. Hangi dağıtımı kullandığınızı bilmiyorum. Ama
isterseniz driverin nasıl yüklendiğini anlatan İngilizce bir belge
gönderebilirim.

İlla değişitireceğim diyorsanız. Kaynak kodu kapalı olmasına rağmen Nvidia
nın driverları Ati ye nispeten daha kolay kuruluyor.