Re: [Linux] gimp nasil?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 06 Jul 2005 - 13:19:20 EEST

On Wed, 6 Jul 2005 10:56:58 +0300
 Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr> wrote:

> On Mon, 04 Jul 2005 12:20:26 +0100
> "SULEYMAN AYDIN" <saydin@anadolu.edu.tr> wrote:
>
> > merhaba,

oncelikle ilginiz icin cok tesekkurler.

'tekrar' hatanin nerede oldugunu ve ne yapacagimi bilmedigimi soylesem umarim
ayip olmaz..

Birinci olasilik hk.: Paketleri kurarken bir 'eksiklik' oldugunu sanmiyorum,
cunku slackware 10.1 paketlerini -tumunu wget ile- indirip installpkg
etmistim..
paketleri hazirlayanlar birsey unutmus olabilirler mi acaba diyorum. Cunku
daha onceleri boyle bir sorun yoktu.. ilk defa basima geldi..

Buna ek olarak ayrica 'gconf' ve gnome'un 'nautilus'unda da sorun var
gorunuyor. [Gerci Gnome kullanmiyorum, o nedenle 'gec' farkettigim bir sorun
oldu bu. Kde, fluxbox, windowmaker.. bunlarda sorun yok. Gnome paketleriyle
dolayisiyla gtk ile ilintili bir sorun olabilir mi acaba diyorum]

asagida sistemin bana verdigi cevaplari ekliyorum.

~ # ldconfig
~ #
[yani hic bir sey soylemiyor]

~ # ldconfig --print-cache
[bu komut sonucunda 1331 satirlik bir dokuman cikti; kalabalik olmasin
diyerek buraya almadim; gerekirse gonderebilirim.. ya da asagidaki web
ortamina ekliyorum..
http://home.anadolu.edu.tr/~saydin/ldconfig-cache

bilgi ve yardimlariniz icin cok tesekkur ve saygilarimla,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr