Re: [Linux] .htaccess Dosyası

From: Melih Arda YALÇINER (arda@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 10 Jan 2006 - 03:54:24 EET

Merhaba,

AllowOverride kelimesi .htaccess içersinde kullanılmıyor. Apache'nin ana
yapılandırma dosyasının (mesela httpd.conf dosyasının) içersinde
<Directory> tag'leri arasında kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için:
http://httpd.apache.org/docs/1.3/mod/core.html#allowoverride

İyi çalışmalar

Alper KANAT wrote:

> Merhaba,
>
> Sunucuma koyduğum mldonkey.xpi dosyası Firefox altında text
> dosyasıymış gibi açılıyor. Sanırım bunun nedeni geçenlerde bir e-posta
> ile ne olduğunu öğrendiğim ExecCGI..
>
> /dosyalar/ dizini altında bir .htaccess dosyası oluşturdum ve içerisine
>
> AllowOverride Options
> Options -ExecCGI
>
> yazdım. Ancak bunu yaptığımda Internal Server Error şeklinde bir mesaj
> alıyorum. Bunun nedeni ne olabilir acaba ? Yardımcı olabilirseniz çok
> sevinirim, teşekkürler..

Melih Arda YALCINER

.:: ITU Center for Distant Learning Software Development, System Administration

Website : http://elearning.uzem.itu.edu.tr Phone : 00 90 212 2857188 (15 int.) IP Phone : 34005