Re: [Linux] .htaccess Dosyası

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Tue 10 Jan 2006 - 10:24:37 EET

Merhabalar
aşağıdaki kodun benzeri şekilde header'ı düzenlemeniz
gerekiyor gibi gözüküyor (daha önce denemedim ) (ufak bir google
araması ayrıntı malesef yok :) )

  header("Cache-Control: ");// leave blank to avoid IE errors

  header("Pragma: ");// leave blank to avoid IE errors

  header("Content-type: application/octet-stream");

  header("Content-Disposition: attachment; filename=\"abc.xpi\"");

  header("Content-length:".(string)(filesize(abc.xpi)));

10.01.2006 tarihinde Melih Arda YALÇINER <arda@uzem.itu.edu.tr> yazmış:

> Merhaba,
>
> AllowOverride kelimesi .htaccess içersinde kullanılmıyor. Apache'nin ana
> yapılandırma dosyasının (mesela httpd.conf dosyasının) içersinde
> <Directory> tag'leri arasında kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için:
> http://httpd.apache.org/docs/1.3/mod/core.html#allowoverride
>
> İyi çalışmalar

> --
>
> Melih Arda YALCINER
>
> .:: ITU Center for Distant Learning
> Software Development, System Administration
>
> Website : http://elearning.uzem.itu.edu.tr
> Phone : 00 90 212 2857188 (15 int.)
> [...]

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/