[Linux] .htaccess Dosyası

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Tue 10 Jan 2006 - 03:21:08 EET

Merhaba,

Sunucuma koyduğum mldonkey.xpi dosyası Firefox altında text dosyasıymış
gibi açılıyor. Sanırım bunun nedeni geçenlerde bir e-posta ile ne
olduğunu öğrendiğim ExecCGI..

/dosyalar/ dizini altında bir .htaccess dosyası oluşturdum ve içerisine

AllowOverride Options
Options -ExecCGI

yazdım. Ancak bunu yaptığımda Internal Server Error şeklinde bir mesaj
alıyorum. Bunun nedeni ne olabilir acaba ? Yardımcı olabilirseniz çok
sevinirim, teşekkürler..