Re: [Linux] QTParted

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 15:30:10 EET

Merhaba,

su - yazarak root olduktan sonra yum install qtparted
yazmanız yeterli olabilir. (depo yapılandırmamız farklı
olabilir)
Bir diğer yöntem de eksik paketleri internetten bulup
indirdikten sonra rpm -ihv dosya.rpm ile kurmaktır.

Knoppixte root olabilmek için KDE menüsünün içinden ya da
panel üzerinden Root Shell komutunu bulmalısınız.

---
Bülent ŞENER

---------- Original Message ----------- From: Ali Tevfik KURT <a_t_kurt@yahoo.com> To: linux@liste.linux.org.tr Sent: Tue, 3 Jan 2006 05:07:42 -0800 (PST) Subject: [Linux] QTParted