[Linux] QTParted

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 15:07:42 EET

QTParted programını rpm paketinden kurarken
libdal-0.3.so.0 ve libreiserfs-0.3.so.0 dosyalarının
olmadığı hatasını veriyor.(Kullandığım dağıtım
FC4)Google dan aratıp bir iki şey bulup kurdum ama
hata devam ediyor.
QTParted ın kaynak kodundan derlerken de ./configure
de "checking size of char *... configure: error:
cannot compute sizeof (char *), 77
See `config.log' for more details." hatasını veriyor.
sonuçta programı kuramadım.Knoppix cd sinde var bu
program ama konsol haricinde live dağıtımlara nasıl
root olarak girilebileceğini mesela KDE ortamında
nasıl root olacağımı bilmiyorum.nasıl yapabilirim?
Teşekkürler.