Re: [Linux] pardus 1.0

From: Levent Uysalener (leventuysalener@netcontact.ath.cx)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 22:43:13 EET

Merhaba

Bu konuyla ilgili olarak pardus kurulumunda yeterince seçenek koymamış
arkadaşlar insanların kafası karışmasın diye sanırım. Keşke diğer
partitisyonlarada grub kurulumu seçilimi yapılabiliyor olabilseydi.
Bende aynı sorunu yaşadım. Ama şöyle hallettim. İkinci diski geçici
olarak biostan disable et pardusu kur. Grub MBR ye kurulacak kurulum
bittikten sonra diğer diski tekrar enable et.

Barış Eser yazmış:

Sevgiler

Levent Uysalener

leventuysalener (at) netcontact.ath.cx