Re: [Linux] pardus 1.0

From: Oguz (oguzzz@gmail.com)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 22:39:33 EET

rc1 de grub u nereye yazacaðýný sormuyordu bu yüzden bu tür sorunlara çok
rastlandý fakat 1.0 final sürümünde bu sorunu aþacaklarýný bildirmiþlerdi ki
sizin söylediðinize göre bu opsiyonu eklemiþ bulunmaktalar, eklenen
opsiyonlarýn birçok kez denendiðinden eminim, sorunun sizden kaynaklandýðýný
düþünüyorum fakat yinede araþtýrma yapmanýzý tavsiye ederim.

anahtar kelime : uluzilla

saygýlar..

03.01.2006 tarihinde Barýþ Eser <baris@ilericigenclik.org> yazmýþ:

> merhaba arkadaslar pardus 1.0 sürümünü kurmaya çalýþýyorum. kurulum
> sorunsuz bitiyor ancak
> bilgisayar yeniden açýkdýpýndan direkt windows açýlýyor bunun sebebi ne
> olabilir.
>
> 2 tane Hardisk var bunlarýn master olanýnda windwos yüklü slave diskte
> linux için ayýrdýgýn yer var oraya kurduruyorum pardusu. kurulumun
> bitiminde açýlýþý nereye kuracagýný soruyor bende master disk'i
> gosteriyorum acaba bunda mý? bir hata yapýyorum.

Oguz ~ [NCT {The Climbing Crew}]