Re: [Linux] pardus 1.0

From: Levent Uysalener (leventuysalener@netcontact.ath.cx)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 23:05:37 EET

Merhaba,

serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr yazmış:
> Merhaba
>
> İyi de o zaman ikinci diske kuramaz ki pardus u. Daha mantıklı bir çözüm olmalı. Konu yu pardus-teknik listesine taşıyalım isterseniz...

Bu yüzden pardusu üç kez kurmak zorunda kaldım. Disklerin İkiside enable
iken seconder olana kurdum. açılışta grubu bulmadım Sonunda bu çözümü
buldum. Mecburen first boot olan HDD ye kurmak gerekiyor. Yalnız benim
disklerden biri PATA diğeri SATA bunun bir önemi varmı konuyla ilgili
olarak bilemiyorum. Burada çözüm diskleri RAID olarak kullanmak olabilir
mi? onuda bilemiyorum. çünkü karşımızda iki ayrı MBR var. (Zaten oldum
olası MBR ye boot loader kurmayı sevmemişimdir.)

--

Sevgiler

Levent Uysalener

leventuysalener (at) netcontact.ath.cx