Re: [Linux] Yeni başlayana tavsiyeler

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 18:19:02 EET

ben linuxa baslarken elime susenin o eski kutularindan gecmisti.
ama igrenmistim :) Sonralari slackware ile mutlulugu yakaladim.

Sonra notebookuma linux kuracagim zaman suseyi yine denedim.
son surumunu indirip kastim ama bir turlu kilitlenmeden calismadi.
ben de yine slackware kurup mutlulugu tattim :)

ama tutup yeni baslayana slackware onermek tartisilir.

benim bu yeni baslayanlara tavsiyelerim, hangi dagitim olursa
olsun ama mutlaka ama mutlaka ennnn guncel surum olsun
seklinde oluyor....

saygilar.
umut demirhan