Re: [Linux] Yeni baÅŸlayana tavsiyeler

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 19:46:20 EET

Mandrakeyi basariyla kurdunuz mu? Eksik kalmis o bilgi.
Mandrake'den memnun musunuz? Versiyonu kac?
Yapmak istediklerinizi yapmaniza yardimci olalim.
Madem mandrake ile basladiniz simdilik onda biraz
devam edin. :) En iyi dagitim degil en canli dagitimdan
bahsedebiliriz :) Mandrake olu olmayanlardan....

Saygilar.
Umut Demirhan