Re: [Linux] (/) kok dizini ile (/home ) dizini arasinda nasil bir fark varda

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 24 Feb 2005 - 00:24:54 EET

Merhaba,
Size temelden yanlis dusundugunuzu soylemek durumundayim :)

Bu nasil ifade edilebilir bilemiyorum acik soyleyeyim...
Ama sunu soyleyeyim, onlarin hepsi birer dizin. Ama
istediginiz dizine mount islemi ile ayri bir partition vs
baglayabiliyorsunuz...

Karisik seyler, anlatmak icin de saat epey gec...
Sabah mesaiye gelen arkadaslardan birisi umarim
bu konuda elle tutulur orneklerle anlatir da ben de
yeni baslayanlara da anlatmanin yolunu bulurum :)

Saygilar.