Re: [Linux] Apache Slash Problemi

From: Serdar Aytekin (serdar-linux@eximinter.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 09:41:47 EET

Merhaba,

On Tue, Feb 22, 2005 at 08:24:11PM +0200, Namik SARI wrote:
> Arkadaslar merhaba,
>
> Daha once basima gelmemisti boyle birsey google da aradim mod rewrite ile ilgili dokumanlari incelemem soyleniyor inceledim ancak konu o degil.
>
> Sorun Soyle :
>
> http://localhost/deneme calismiyor http://localhost/deneme/ olarak yazildiginda calisiyor.
>
> http://localhost/dene calismiyor http://localhost/dene/ olarak yazildiginda calisiyor.
>
> yani isin ozu directorylerin sonuna " / " koymuyor. rewrite ile regex yaparak sonuna / eklenebiliyor ancak nereye kadar?

Apache istek yapan istemcinin ismini bilmek istiyor. Ismini cozumleyemeyince de bu "/" problemi ortaya cikiyor. Bu durum Apache FAQ'larinda izah edilmis durumda.

        http://httpd.apache.org/docs/misc/FAQ.html

Burada 9. madde sizin sorunuza yanit veriyor. Yerel isteklerinizde bu sorunu asmak icin Apache icerisinde ServerName ile isimi belirterek halledebilirsiniz.

--
Saygilarimla
Serdar Aytekin