Re: [Linux] Apache Slash Problemi

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 10:29:25 EET

Volkan ve Serdar yardimlariniz icin cok tesekkurler.

Kucuk bir sey unutulmus. Serdar'in dedigi gibi 9.Maddeyi okuyunca ikinizin
de soyledigi seyler var.

ServerName'i tanimlayip. Makinamdaki host dosyasina ekleyince sorun cozuldu.
Minicik gozden kacan birsey ama can sikiyor.

Yardimlariniz icin cok tesekkurler.