Re: [Linux] Debian a ve kurulumla ilgili

From: yalçın karagöz (yalcin.ka@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 15:49:34 EET

 Bir bilgisayara debianı kurduktan sonra "/var/cache/apt " dizinini
diğer bilgisayara temel kurulumunu yaptıktan sonra kopyayalın.
dosyalar cachede oldugu için internetten indirilmeyecek. Yalnız aynı
paketleri kurduğunuza dikkat edin.
Ama ben olsam madem internet var bir pc'de, sarge'nin birinci cd'sini
indirirdim.

Kolay gelsin