Re: [Linux] Debian a ve kurulumla ilgili

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 16:11:22 EET

Merhaba,
testing ilk 2 cd'de masaustu kullanicisi icin gereken programlarin
cogu vardir, 4 makineye de ayni programlar kurulacaksa ilk makinedeki
/etc/apt/sources.list i diger makinalara kopyalayin
apt-get update ile guncelleyin ve
/var/cache/apt/archives
dizinini diger makinelere koyun
paketleri kurmak icin verdiginiz komutlari diger makinelerde de verin

bu dokumanlar da size yardimci sanirim

http://www.debian-tr.org/?q=debian-local-repository
http://www.debian-tr.org/?q=offline-apt

iyi calismalar