[Linux] Debian ağ ve kurulumla ilgili

From: Mehmet (m_turkoglu@yahoo.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 14:36:32 EET

internet erişimli ağ bağlantısı ve cdrom sürücüsü olan
4 tane bilgisayara debian sarge testing sürümünü
internet üzerinden kurmak istiyorum. Normal yollarla
sargeyi internetten kurabiliyorum ama benim amacım
gerekli paketleri internetten bi kere indirmek. Yani
sargeyi kurduğum ilk bilgisayaradki paketlerden
yaralanarak diğer bilgisayarlara da debian'ı nasıl kurarım?

=====
Mehmet Recep TÜRKOĞLU
icq: 107645297
msn: turkoglu1983@hotmail.com