Re: [Linux] linux ve sorunlarý

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Sun 13 Feb 2005 - 12:22:23 EET

Merhaba;
Sanirim Pardus gelisitiricilerinin de baz aldigi kitle masaustu
kullanicilari. Yalniz, linux'un bence en guzel yani sorunlari(gerci bu
sistemden de olabilir kullanicidan da). Bu sorunlari cozerek hem
linux'u ogrenir hemde isletim sistemi hakkinda gorgunuzu
arttirirsiniz. Ben linux'u anlattigim her arkadasima ozellikle bu
konuyu vurguluyorum. Biraz disinizi sikarsaniz bir daha geriye
bakacaginizi sanmiyorum. Bilgisayari linux ile ogrendim simdi cok
memnunum. 4 yilda bana ogrettiklerine bakinca hic de yanlis bir tercih
yapmadigimi anliyorum.
Bunlari okuyup saldirilara gecmesin kimse demissiniz. Linux
kullanicilari boyle bir izlenim biraktilarsa cok uzulurum:( Cunku beni
bu camiayla tanistiran ve kaynastiran linux kullanicilarinin cok cana
yakin olmalariydi. Kendi bilgisayar derslerimde bile hocalarimiz
bildiklerinizi kimseye anlatmayin sonra isinizden olursunuz diyordu.
Ama burada herkes bildiklerini paylasmak icin yarisiyor. Simdi bu
ogrendiklerimle bende bildigim kadariyla baskalarina yardim ediyorum.
Diyecegim o ki Linux'a sadece bir isletim sistemi olarak bakmayin.
Lafi bu yuzden bu kadar uzattim. Acik kaynak kodunun arkasindaki
felsefeyide gorun derim (nacizane fikrim)...

On Sun, 13 Feb 2005 02:00:15 -0800 (PST), c.karaca <c_karaca2@yahoo.com> wrote:

> selamlar..
>
> öncelikle yapýlan pardus çalýþmasý güzel olmuþ emeði geçen herkesin eline
> saðlýk özelliklede serdar köylü'ye .
>
> ben linuxtan windowsa dönmüþ biri olarak(2 yýldan fazla kullandým) linuxu
> hem aðzým sulanarak izliyorum hemde zamansýz yaþattýðý problemlerden dolayý
> korkuyorum.
> Bu yüzden bikaç paylaþýmda bulunmak istedim.Kimse bunularý okuyup
> saldýrýlara geçmesin lütfen.linux deyince aklýma hem çok güvenilir hem çok
> geliþtirilebilir hem paylaþýmcý hem heyecan verici insaný cezbeden þeyler
> [...]

Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.