[Linux] linux ve sorunları

From: c.karaca (c_karaca2@yahoo.com)
Date: Sun 13 Feb 2005 - 12:00:15 EET

selamlar..

öncelikle yapılan pardus çalışması güzel olmuş emeği geçen herkesin eline sağlık özelliklede serdar köylü'ye .

ben linuxtan windowsa dönmüş biri olarak(2 yıldan fazla kullandım) linuxu hem ağzım sulanarak izliyorum hemde zamansız yaşattığı problemlerden dolayı korkuyorum.
Bu yüzden bikaç paylaşımda bulunmak istedim.Kimse bunuları okuyup saldırılara geçmesin lütfen.linux deyince aklıma hem çok güvenilir hem çok geliştirilebilir hem paylaşımcı hem heyecan verici insanı cezbeden şeyler geliyor ama bunun yanında linux deyince çok fazlada sorun geliyor aklıma.en ufak konularda kullanıcıyı bezdiren sorunlar.basit bir ev kullanıcısını buz gibi soğutan konular.

sayın geliştiricilerin bana göre linux camiasını genişletmek için ilk önce sağlam , ev kullanıcısının tüm ihtiyaçlarını sorunsuz karşılayabileceği bir paketler bütünü oluşturmasıdır.

Bunun yanında tepede çok sağlam bir paket denetleyicisi bulunmalıdır..Bunlar tam olarak sağlanmadığı sürece linux windowsun her zaman gerisinde kalacak ve bu değişmeyecektir..

c&K

c&K