Re: [Linux] fedora redhat

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 10 Feb 2005 - 17:08:46 EET

On Thu, 10 Feb 2005 08:39:48 -0600
 necip@akkas.k12.tr wrote:

> .... ama bir �eyleri tekrar ke�fetmek istemiyorum. o

Bu da sonucta bir tercih tabii ki... ama, asagidaki cumleyi okuyunca;

> ...ve biraz daha ileriye gitmek deneyimimi iyice art�rmak
istiyorum.

burada bir celiski var gibi gorunuyor. Bu nasil olabilecek?
Yeni bir sey kesfetmeden ve ogrenmeden ve hatta terlemeden 'daha
ileriye' girmenin bir yolu var midir? Ne yazik ki oldugunu sanmiyorum.
 Eger varsa da ogrenmek isterdim.

O nedenle de, az ya da cok terlemeyi ve ugrasmayi goze almak ve hatta
saniyorum evvela buna 'niyet' etmek lazim. Cunku niyet edilince 'zor'
ve 'cetrefil' giderek azaliyor.. Hersey daha hos ve zevkli hale
gelmeye basliyor.

Paylasmak istedim.

saygi/sevgilerimle,

suleyman