Re: [Linux] fedora redhat

From: necip@akkas.k12.tr
Date: Fri 11 Feb 2005 - 13:26:42 EET

Söylemek istediğimi ifade edemedim sanırım.

Mandrake ile istediğim şeyleri yapayım dedim. Bildiğim kadarı ile redhata
en yakın olanı bu. Ama baktım ki gerçekten bazı şeyleri yapmakta
zorlanıyorum. Ondan sonra redhata aşinalığım olduğu için onun devamı olan
bir işletim sistemi istedim.

Sizlerde biliyorsunuz ki, kendinizi geliştirmeye devam etmesseniz işin
altında kalıyorsunuz. Dolayısı ile benim işimi görecek ve beni gereksiz
yere uğraştırmayacak bir sistem aradım. buda FEDORA gözükyor.
Ha yermimizde oturalım mı hayır. Debian daha kararlı ise onda
yoğunlaşalım. Ama zamanı var değil mi?

Sonuçta en güzeli LİNUX le çalışmak.

başarılar.