[Linux] Re: /usr/x11r6/bin/startx: line 201

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 19:53:12 EET

Merhaba,

On Wed, Feb 09, 2005 at 01:41:23AM +0200, Kenan Gürsoy wrote:
> Bu arada eğer kritik görev içeren bir makineyse ext3 kullanmanızı
> öneririm. yada reierfs+ups seçeneği de bir çözüm performans
> gereksiniminiz varsa.

Hocam bunun nedeniniz biraz daha açar mısınız? eskiden her elektrik
kesintisinde ext3'de bir sürü fsck problemi yaşıyordum. şu an yaklaşık
1.5 yıldır reiserfs kullanıyorum ve elektrik kesintisi gibi durumlarda
sistem tekrar açılırken (şahsi görüşüm) ext3'e göre kendini çok daha hızlı
toparlıyor. reiserfs'nin ext3 kadar test edilmediği şüphe götürmez bir
gerçek, ama neden hep ext3'den daha aşşağıda görüldüğü hakkında bir türlü
somut bir fikir edinemedim. Bu konuda beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
(Gerçi RedHat'in de bir bildiği var ki ext3 ext3 diye bağırıyor ama... insan
merak ediyor iÅŸte.)

İyi çalışmalar.