[Linux] apm

From: Levent Demir (ldemir@tr.net)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 07:48:00 EET

Merhaba,
Her acemi Linux kullanıcısı gibi yardıma ihtiyacım var... İlk karşılaştığım
 problem aşağıdaki:
Mandrake Linux 10.0 Official Download u HP Omnibook PIII 600 laptop uma
 kurdum.
Apm paketi apmd-3.1.0-6mdk.i586 yıda kurdum. Ancak pil durumunu takip
 edemiyorum.
System log viewer da alarmları "Warning: BATTERY IS LOW" da " Process:
 apmd[1451]" izleyebiliyorum. Yada konsoldan apm komutu ile izliyorum.
Ancak
 bunu oradan takip etmek zor, nasıl yapar da kde panele, gözümün önüne
 getirebilirim.

 Levent DEMIR
Env. Eng.
Env. Mon.