Re: [Linux] /usr/x11r6/bin/startx: line 201

From: Kenan Gürsoy (gursoy@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 01:41:23 EET

Merhaba;

reiserfs dosya sistemi ve elektrik kesintisi bunun olası bir dosya
sistemi arızası olduğunu düşündürttü.

Biraz google yaptığımda sizin için geçerli olur mu bilmem ama dosyaları
yedekleyip formatlamadan başka bazı çözümler gördüm ama sizin için
kurtarıcı olur mu bilmiyorum

    -- harddisk kablolarını ve mümkünse portu değiştirmek
    -- bozulmuş /etc/mtab dosyasınını içeriğini boşaltmak gibi bazı
çözümler gördüm ama dediğim gibi bunlar son çırpınışlar.

Bu arada eğer kritik görev içeren bir makineyse ext3 kullanmanızı
öneririm. yada reierfs+ups seçeneği de bir çözüm performans
gereksiniminiz varsa.

Saygılar
Kenan Gürsoy
İ.T.Ü. Bilişim Enstitüsü