Re: [Linux] Mikrofon ??

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 00:34:44 EET

Kde mixer programını kullanarak mikrofonu ayarlamayı deneyin şu an
skypeı kde ve arts ile kullanıyorum.
Kullandığım sistem üzerinde sorun yok. skype Qt kütüphaneleri ile
yapıldığından her zaman için kde araçları ile sonuç almanız daha
mümkündür.
Aynı sorunu mandrake üzerinde gnome 2.4 ile yaşamıştım ama kde 3.1'e
geçince düzelmişti skype beta zamanında.
Dediğim gibi Kmix ile bir kurcalarsanız sonuç almanız olası. bir de kde
altında mikrofonun kmix ile seçili olduğundan emin olun.