Re: [Linux] Linuxta da mý guvenlik sorunu var

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 29 Dec 2005 - 15:48:15 EET

Bir listeye yazarken yazdıklarınızla ilgili yorum yapılmasını kabul
etmiş olursunuz. Bunun için sizden bir de izin mi almamız lazım.

Siz "9 sene önce slackware 7 kullanıyordum" diye salladığınızda ne
dememiz gerekiyor?

Ben gerekli düzeltmeyi yaptım.Bu konuda size daha fazla yanıt
vermeyeceÄŸim.

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr