Re: [Linux] hp psc 1510

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 10:38:11 EET

Merhaba,
Aslında ilk yazdığım mailde de yazıcı sözcüğünü bilerek
kullanmadım ama daha açık yazsaydım iyi olurdu.
Fedora 4 kurulu bir bilgisayarda hplip-0.9.7 yi de indirip
kurdum. Servisi başlattım. Yazıcımı tanıttım. Yazıcıyı
kullanabiliyorum. Scanner için xsane'yi başlattım ama
tarayıcıyı görmüyor. Tarayıcı olarak kullanamıyorum.

---
Bülent ŞENER

---------- Original Message ----------- From: "ahmet yildiz" <ahmyildiz@gmail.com> To: linux@liste.linux.org.tr Sent: Wed, 28 Dec 2005 10:28:44 +0200 Subject: Re: [Linux] hp psc 1510