Re: [Linux] hp psc 1510

From: ahmet yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 11:07:45 EET

Altta yazmış olduğum web sitelerine dikkatlice göz atın eğer sorunuz gene
çözülmez ise tekrar yazarsınız.
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=16846
http://rpmfind.net/linux/RPM/fedora/updates/testing/4/i386/hplip-0.9.7-4.2.i386.html
http://www.linuxprinting.org/pipermail/inkjet-list/2005q4/000740.html
http://article.gmane.org/gmane.linux.drivers.hpofficejet.devel/2268
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=389116

Wed, 28 Dec 2005 10:38:11 +0200 tarihinde Bulent Sener
<bsener@inonu.edu.tr> şöyle yazmış:

> Merhaba,
> Aslında ilk yazdığım mailde de yazıcı sözcüğünü bilerek
> kullanmadım ama daha açık yazsaydım iyi olurdu.
> Fedora 4 kurulu bir bilgisayarda hplip-0.9.7 yi de indirip
> kurdum. Servisi başlattım. Yazıcımı tanıttım. Yazıcıyı
> kullanabiliyorum. Scanner için xsane'yi başlattım ama
> tarayıcıyı görmüyor. Tarayıcı olarak kullanamıyorum.
>
> ---
> Bülent ŞENER

Ahmet Yıldız
http://bugunlinux.blogspot.com/