Re: [Linux] hp psc 1510

From: ahmet yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Wed 28 Dec 2005 - 10:28:44 EET

İlk yazdığınız mailde yazıcınızın uyumlu olup olmadığı ile ilgili soru
sordunuz. Bende yazıcızın ilgli sitede listelerde olup olmadığı hakkında
bilgi edinebileceğiniz bir web sitesi yolladım. Şimdi durum farklı bir hal
aldı, arkadaşın yolladığı sitedeki driveri indirdikden sonramı yazıcıyı
kullanabiliyorsunuz ama tarayıcıda problem var? Kullandığınız dağıtım
nedir?

Wed, 28 Dec 2005 10:14:03 +0200 tarihinde Bulent Sener
<bsener@inonu.edu.tr> şöyle yazmış:

Ahmet Yıldız
http://bugunlinux.blogspot.com/