Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Harun FİDAN (harun.fidan@kamilkoc.com.tr)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 16:07:05 EET

    Sana katılıyorum.. Yaptığın şey ise çok mükemmel bi davranış. Emin
olki başıma buna benzer bişey gelirse aynı şekilde davranacağım..
Söylediklerinde de haklısın ayrıca. Ancak bu iş sadece bizim gibi linux
kullanıcılarının böle yapmasıyla yürümez. Bazı kurumlarında buna öncülük
etmesi gerekir. Benim istediğim daha büyük çaplı bi kampanya yada
tanıtım. bu güce sahip birçok kuruluş var bu ülkede. Esas desteği
onların vermesi ve bu işe öncülük etmeleri gerekir..

Harun FİDAN