Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Kai Geek (kaigeek@linuxmail.org)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 18:04:37 EET

Neden bunu biz Kutahya'da yapmiyoruz. Burada universiteden katilacaklar ve Eskisehirden arkadaslar var. Ayni zamanda Bursa'dan burasi 2 saat ve ayni gun icinde gelip donebilirsin. Hatta Bursa'dan gelecek arkadas var. Destek olursan ve ben burada zirve yeri/belgeler/dagitim cd'ler isini bitirmeye cabaliyorum.
saygilarimla,