Re: [Linux] Bilenler Bilmeyenlere MS öğretecek...

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 20:28:41 EET

Kai Geek wrote:
> Sevgili Harun,
> [...]

Merhaba

Firmalar Linux konusunda azıcık deneyim sahibi olan bir kişiyi bulmakta
bile güçlük çekiyor. Çeşitli İK listelerine son 6 ayda 20'ye yakın
e-posta gönderdim, ancak ancak taleplerin yarısı için uygun bir CV
bulabildik. Eğer Linux biliyorsanız iş bulmamanız için bir sebep yok. Bu
alanda istihdam güçlüğü önemli boyutlarda.

İyi çalışmalar
Görkem