Re: [Linux] sunucuda olmayan eposta adreslerine mesajatılarak mesajın geri dönmesiylespam yapılıyor

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Thu 15 Dec 2005 - 13:11:05 EET

Merhaba,

Sunucu bilgisayariniza Debian kurun [1],
http://workaround.org/articles/ispmail-sarge/ adresindeki basit adimlari
takip edin, bir kac saat icinde %100 özgür yazilim calistiran ve
isediginiz her seyi yapan bir Linux E-posta sunucunuz olacaktir.

Bundan sonrasi sizin ilginize kalmis.

Kolay gelsin, sevgiler,

Baris Ozyurt

[1] http://www.debian.org.tr/?q=debian-installation