Re: [Linux] Thunderbird problemleri icin sondaj

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 15:29:29 EET

Merhaba,

kisisel bilgisayarimda 2 isletim sistemi var, ve diskim 4 e bolunmus
durumda,
1. ntfs
2.fat32
3.ext3
4.swap

Bahsettiginiz problemi thunderbirdu kullanmaya basladigim zamandan beri
yasiyorum (birkac yil oldu)
Mailboxlari fat32 bolumde tutuyorum.Netscape ve mozilla'da da ayni
problemle karsilastim.Windows veya Linux olmasi bir seyi degistirmiyor.
Her seferinde inbox.msf dosyasini silip folder'i compact etmek zorunda
kaliyorum (buyuk klasorlerde bu problem daha sık oluyor)
Bir ara cok arastirmistim ama maalesef sonuc bulamamistim.Ara sira
windows kullanmak zorunda oldugumdan ve 2 isletim sistemini destekleyen
(bence) en iyi posta istemcisi oldugundan Thunderbird'den
vazgecemiyorum.Eger windows kullanmak zorunlulugunuz yoksa baska bir
posta istemcisi kullanmanizi tavsiye ederim.Yoksa, ya Umut beyin dedigi
gibi attacmentlari sileceksiniz ya da duzenli olarak compact edeceksiniz
vs.vs.

Selamlar