Re: [Linux] Thunderbird problemleri icin sondaj

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 15:37:03 EET

Tum listeleri thunderbird ile takip ediyorum.
Daha once portable bir diskte tutuyordum mailboxlari (fat32)
Simdi masaustumu tutarli bir linux dagitimina cevirdigimden beri (I love
Gentoo) ext3 tutuyorum.

thunderbird 1.5 degil 1.07 kullaniyorum sanirim, ve sikayetim yok :)

Yaklasik 40 klasorde ortalama 25000 e-mail var. En fazla olan klasor
7000 tane tutuyor (linux@liste.linux.org.tr)
2 gmail ve 10 kadar farkli e-posta adresinden epey yogun e-mail geliyor.

bahsettiginize benzer bir problemi hayatinda herhalde ilk defa internet
kullanan bir arkadasima gmail adresi verdikten sonra bana gunde ortalama
10-15 kadar mp3 gondermesiyle yasadim. Ona ayirdigim klasor aynen
soylediginiz gibi acilmiyordu. Ben de hepsini sildim ve kurtuldum.

Eskiden sylpheed kullanirdim ama son versiyonlarinda maildir support
tamamen drop edilmis neredeyse ve maildir konusunda basarili (ve
portable) bir istemci bulamazsam thunderbird kulanmaya devam edecegim...