Re: [Linux] Thunderbird problemleri icin sondaj

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 13 Dec 2005 - 14:59:09 EET

Sorunlu posta kutusundaki mailleri tasiyabiliyorsaniz baska bir klasore
tasiyin
(hepsini ayni anda degil, 2 ya da 3 parti halinde)

Bence ilgili posta kutusunun mbx klasorunde problem var gibi.

Bir de attachment boylarini kontrol etmekte fayda var.
Buyuk attachmentli dosyalari genelde posta kutularinda tutmayip
siliyorum (icindeki dosyalari aldiktan sonra :) )