Re: [Linux] crontab -e pico yok diyor

From: acemi nix (aceminix@gmail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 19:22:20 EET

> ps aux | grep cron komutu

bu çıktıyı verdi bu çalışıyo mu demek.

root 1950 0.0 0.0 5576 980 ? Ss Nov23 0:01 crond
root 26580 0.0 0.0 4724 568 pts/1 R+ 19:17 0:00 grep cron

 ama şu var benim satır dışındaki cronlar çalışıyo. onlarda problem yok bi
benim satır çalışmıyo. /var/log/cron daki loglar tr saati ile aynı ve date
çıktısıda aynı şekilde. ama sunucu türkiyede değil
ve saati sonradan cpanelden değiştirildi.

"ya da tarih-saati değiştirdikten sonra servisi yeniden başlatmamışsınız."
demişsiniz
ne servisini nasıl başlatabilirim. sanada dert çıkardım :) kusura bakma