Re: [Linux] crontab -e pico yok diyor

From: Cafer Simsek (cafers@gmail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 19:27:35 EET

Diğer cron'ların çalışıp da bir tek o satırın çalışmaması gerçekten
ilginç. Eğer diğer cron'lar çalışıyorsa zaten servisi yeniden
başlatmanıza falan gerek yok. Ama bir de şu var, cPanel gibi yapışkan
bir yapı kullanıyorsanız, bu bütün servisleri ve yüklü programları
kendisi yönetmek ister, dışarıdan elle yapılan müdehalelerde bazen sorun
çıkartabiliyor.