Re: [Linux] crontab -e pico yok diyor

From: Cafer Simsek (cafers@gmail.com)
Date: Thu 08 Dec 2005 - 19:14:50 EET

Hayır, böyle şeylere hiç gerek yok.

Eğer makinanızda tarih-saat değişikliği yaptıysanız, cron servisini
yeniden başlatmanız gerekir, yeniden başlatmazsanı cron sapıtabiliyor.

crontab -l ile yazdıklarınızı görebiliyorsanız ve çalışmıyorsa cron'lar,
iki sebep olabilir: ya cron servisi çalışmıyordur, ya da tarih-saati
değiştirdikten sonra servisi yeniden başlatmamışsınız.

Servisin çalışıp çalışmadığını;

ps aux | grep cron

komutuyla görebilirsiniz.

Saygılar