Re: [Linux] Re:_[Linux-sohbet]_Serdar_Köylü

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 10:36:16 EET

Merhaba,

On Mon, 5 Dec 2005, Serbulent UNSAL wrote:

> Umarım açıkladığım kişisel görüşlerim insanlara vakit kaybettiren bir
> flame war başlatmaz.

Bu şekilde yazarak insanlara yanıt hakkı veriyorsunuz.

Bu konunun LKD listelerinde devam etmemesini rica ediyorum. Çoğumuz Uludağ
listelerine de üyeyiz. Konu da orayı ilgilendirdiğine göre lütfen isteyen
oraya yazsın.

( Konu nereden nereye geldi :( Serdar seni seviyorum canım. )

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilişim Teknolojileri         -          http://www.kivi.com.tr