Re: [Linux] Re:_[Linux-sohbet]_Serdar_Köylü

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 05 Dec 2005 - 10:32:18 EET

Merhabalar,

Nedeni her ne olursa olsun Serdar Köylü gibi bir ismin Pardus
projesinin içinde bulunmaması büyük bir kayıptır. Sn. Tekman'ın proje
için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığına şüphem yok ancak
bana göre böyle bir ismi proje içinde tutamamak bir proje yöneticisi
için başarısızlıktır. Umarım açıkladığım kişisel görüşlerim insanlara
vakit kaybettiren bir flame war başlatmaz. Bu mesaj hiç kimseye yönelik
kişisel bir tavır içermemektedir. Yalnızca durum tesbiti yapmaya yönelikdir.