Re: [Linux] Re:_[Linux-sohbet]_Serdar_ Köylü

From: serdarkoylu@fisek.com.tr
Date: Mon 05 Dec 2005 - 11:03:46 EET

Selamlar..

Lütfen, böyle gereksiz hezeyana kapılıp fevri davranmayın. Birincisi,
şu an ULUDAĞ Projesinde bulunan herkes en azından benim kadar o işi
yapacak, götürecek, bitirecek kabiliyette insanlardır.

Diğer yandan, projeden ayrılmış olmam projeye sırtımı çevirdiğim
demek değil. Doğrusu, ULUDAG Projesinin doğrudan görev alanında
bulunmayan, ama yapılması gereken, doğrudan veya yakından Linux'a ve
PARDUS'a katkı verecek bazı işler de vardı. Bende o işlere giriştim.
Birinin onları yapması gerekiyordu, ama bunlar PARDUS'un öncelikleri
olmayan, yol haritasında görünmeyen işler. Bunları tamamlayıp bir
çoğunu sanıyorum PARDUS'la birlikte gene kamuya sunacağız.

Yani PARDUS'u, ULUDAĞ'ı filan bırakıp, Dalyan'daki balıkçılık
yapmaya gittiğim filan yok. Gene işin içindeyiz, gene Linux'u yaymaya,
geliştirmeye çalışıyoruz. Gene aynı yerdeyiz. Değerli hocam Erkan
beyle, ekipteki diğer arkadaşlarla, her zaman görüşüyoruz ve PARDUS
noktasında faydam olacağını bildiği bir husus olunca bana
aktaracağını, benim de bir görev olarak kabul edeceğimi gayet iyi
bilir.

Saygı ve sevgiler..