[Linux] takvimi olan outlook benzeri acık kaynak kodlu bir mail programı

From: Yucel TASDEMIR (yucel.tasdemir@trt.net.tr)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 13:36:31 EEST

Selamlar arkadaslar....

Benim sizlere sormak istedigim sey su...

Acık kaynak kodla yazılmıs Exchange i destekleyen , aynı zamanda microsoftun outlooku gibi takvimi olan bir program biliyormusunuz?Ama buradaki puf nokta su.Takvim olacak ve takvime girilen bilgiler(randevular ve uyarılar) ,network uzerindeki diger kullanıclarla(Exchange de tanımlı) paylasılabilecek, x birisinin tanımına baksa kişilerde giris yapıp takip edebilecekler.

Mozilla ve thunderbird le denedim.bu programlar Exchange le baglantı kuruyor fakat takvimi yok.Takvim eklentisi var ama bunu beceremedim gibi....

Bildigiginiz baksa programlar var mı ? tesekkurler....

Yücel TAŞDEMİR

yucel.tasdemir@trt.net.tr <mailto:yucel.tasdemir@trt.net.tr>

TRT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Tel: 0312 4904300/5729/1111