Re: [Linux] 2GB Ram'e Swap alan gerekir mi?

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Fri 29 Apr 2005 - 15:51:18 EEST

swap olusturmamanin iyi bir cozum olacagini dusunmuyorum. Tabi masaustu
bir makina kullaniyor
ve makinanizin cakilmasi sizin icin bir sorun yaratmiyorsa hocam.
       anakartlarda 4xRam slotu bulunuyor ve 512mb ram ile 1gb ram arasi
fiyat farki inanilmaz boyutlarda
bu nedenle dusuk maliyete en fazla 2gb ye cikabiliyorsunuz simdilik.
Sunucunuz tavan yaptigi durumlarda
sorun yasamamak icin swap i iyi ayarlamak gerek. Hatta her ihtimale
karsi (uc durumlar icin) kucuk bir
disk bolumunu ayirip varolan swap a ekleyebilmelisiniz. Tedbirli olmakta
fayda var:)

sevgiler.

yalçın karagöz wrote:

> On 4/29/05, *AK* <a.kayaalp@denker.com.tr
> <mailto:a.kayaalp@denker.com.tr>> wrote:
>
> 1- netten baktigim kadari ile swap bolumleri icin 2*Ram gibi bir
> formul
> oneriliyor. bu durumda 4GB bir swap olusturmam gerekecek , bu bana
> biraz
> buyuk geldi :),
> birde 1 swap bolumu 2GB'dan buyuk olamiyormus, bu durumda iki ayrı
> bolum
> olusturup diskin baslangic bolumlerine arka arkaya mi yerlestirmem
> gerekiyor?

> [...]

Genco YILMAZ