Re: [Linux] takvimi olan outlook benzeri acık kaynak kodlu bir mail programı

From: Salih BiLGiN (onlyforlinux@gawab.com)
Date: Sat 30 Apr 2005 - 02:02:08 EEST

Yucel Bey,

Bir yere yazsaniz eminimki cevap gelir.. Zaten bu listelere kayit
olanlarin cogunlugu hepsine oluyor.. Sizden ayni mesaji bu kadar cok ust
uste gondermek tavsiye edilmeyecek bir durumdur listelerde daha
oncelerdende hatirladigim kadariyla..

Nacizhane tavsiyem thunderbird tur.. http://www.mozilla.org tan temin
edebilirsiniz..

Ayrica Erkan Balaban'ın da dedigi gibi Evolution sizin icin tam bicilmis
kaftan.. Novell Exchange connector u de serbest biraktigi icin
rahatlikla kullanabilirsiniz..

Saygilar..

Salih BiLGiN
Kamil Koc Otobusleri